آخرین اخبار
» بررسی آیپد مینی 3 اپل
» نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند Asus ZenWatch
» ایسر اسفند ماه اولین کروم بوک جهان با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی را عرضه می‌کند
» بررسی گوشی اکسپریا زد 3 کامپکت سونی
» بررسی گلکسی نوت 4 سامسونگ
» لنوو گوشی K3 را برای رقابت با سری Redmi شیائومی عرضه کرد
» با تمام ژست‌های حرکتی جی 3، پرچم دار ال‌جی آشنا شوید
» اینتل تولید حافظه‌های SSD با ظرفیت ۱۰ ترابایت را وعده داد
» MX4 Pro پرچم‌دار شرکت Meizu معرفی شد
» نوکیا تبلت اندرویدی N1 را معرفی کرد
» اهمیت «ارگونومی» در تلفن‌های هوشمند: آیفون 6 پلاس در برابر جی 3
» لومیا 535 مایکروسافت معرفی شد
» اچ تی سی نسل دوم شارژر سریع خود را معرفی کرد
» گوشی Droid Turbo موتورولا رونمایی شد
» ایسوس تبلت جدیدی از خانواده MeMo Pad با صفحه نمایش ۱۰ اینچ معرفی کرد
» با PH300 کوچک‌ترین ویدئو پرژکتور ال‌جی آشنا شوید
» مقایسه کنید: تصاویری از گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 3 سامسونگ در کنار هم
» آی مک ریتنا با نمایشگر رتینا ۵K معرفی شد+ قیمت
» آیپد مینی ۳ توسط اپل رونمایی شد
» آیپد ایر 2 اپل معرفی شد+قیمت
مشاهده لیست کامل اخبار





مشخصات، آدرس و تلفن تماس با گارانتی شرکت/فروشگاه الماس هپتاز

مسیر جاری:گارانتی‌ها » الماس هپتاز
الماس هپتاز

تلفن: 88317580
سایت: www.hptaz.com
ایمیل: co.hptaz@gmail.com
آدرس: تهران، میدان هفت تیـر، نرسیده به پل کریم خان ، پلاک 43 ، طبقه سوم شرقی

دفتر مرکـزی خدمات پس از فـروش الماس هپتـاز

ضمن تشکر و قـدردانی از خرید شما افتخار دارد بهتـرین سرویس و خدمات پس از فروش محصولات hp را به شما ارائه دهد و متعهد است در مدت گارانتی یک ساله از قطعات اصلی استفاده نماید، جهت نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه با سازمان خدمات (02188317580) تماس حاصل فرمائید.

شرایط ضمـانت شرکت الماس هپتاز

-1 این ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده می باشد و شامل سایر وسایل ( قطعات جانبی ، مواد مصرفی ، قطعات مصرفی و کابلها) نمی گردد.

-2 نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه چنانچه توسط کارشناسان الماس هپتاز صورت نگیرد ، ضمانت نامه فاقد اعتبار می باشد.

-3 عیب یابی ، تعمیر و سرویس دستگاه فقط در بخش فنی الماس هپتاز صورت می گیرد.

-4 هزینه انجام تعمیراتی که به تشخیص شرکت سازنده، خارج از پوشش ضمانت نامه باشد، از خریدار دریافت خواهد شد.

-5 حمل دستگاه معیوب به الماس هپتاز و بالعکس به عهده خریدار است.

-6 در صورتی که شماره سریال قید شده در کارت مخدوش شود و یا هر یک از قطعات دستگاه توسط افراد فاقد صلاحیت دستکاری گردد، این ضمانت نامه از اعتبار ساقط خواهد شد.

-7 این ضمانت نامه مشکلات نرم افزاری ، هرگونه خرابی اطلاعات در اثر نفوذ ویروس به دستگاه ، از بین رفتن سیستم عامل و استفاده از برنامه های کاربردی را پوشش نمی دهد.

-8این ضمانت نامه به موارد خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی، اتصال Modem به برق ، آب ریختگی ، نفوذ مواد شیمیایی، ورود اشیاء خارجی، استفاده از ولتاژ نامناسب و نوسانات برق شهری، بوجود آمدن خطوط عمودی و افقی روی LCD ، نفوذ گرد و خاک به دستگاه ، حوادث طبیعی و دستکاری تعلق نمی گیرد.

-9 تمام شرایط ضمانت نامه الماس هپتاز به رویت خریدار رسیده و مورد توافق وی می باشد.

-10 به دلیل عدم صدور ضمانت نامه المثنی در حفظ و نگهداری کارت ضمانت الماس هپتاز دقت فرمایید.



لطفاً در صورت تمایل به درج یا تغییر مشخصات شرکت خود، با مسئولین سایت تماس حاصل فرمایید.


ورود به سیستم