آخرین اخبار
» اچ‌تی‌سی نسخه‌ی ویندوز فونی HTC One M8 را رونمایی کرد
» HTC معرفی کرد: Butterfly 2 به بازار آسیای جنوبی می آید
» دوربین A5100 سونی ترکیبی از فوکوس خودکار بسیار سریع و کنترلرهای تحت تاچ اسکرین
» گزارش مالی سه ماهه اول لنوو اعلام شد؛ درآمد ۱۰ میلیارد دلاری
» تولید باتری های جامد ارزان قیمت با دو برابر قدرت بیشتر از لیتیوم یون
» دعوتنامه های مراسم موتورولا ارسال شد؛ Moto 360 در ۱۳ شهریور معرفی خواهد شد
» در آینده امکان شارژ موبایل از طریق صدا فراهم خواهد شد
» گلکسی آلفا (Galaxy Alpha) سامسونگ رونمایی شد
» MSI لپ‌تاپ WS60 را با عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین ورک‌استیشن سیار عرضه می‌کند
» شیائومی با پشت سرنهادن سامسونگ به اولین عرضه‌ کننده‌ی تلفن‌هوشمند در چین تبدیل شد
» آغاز عرضه تلویزیون 105 اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9
» طراحی مزارع عمودی شناور به کشورهای کوچک با جمعیت بالا در تامین مواد غذایی کمک می کند
» سونی نسل جدید از دوربین فیلم‌برداری Action Cam خود را به قیمت 200 دلار عرضه کرد
» آیا تبلت ها می توانند با تطبیق قدرت دید کاربران نیاز آنها به عینک را مرتفع کنند؟
» کانن دو دوربین عکاسی PowerShot SX400 و SX520 را برای علاقمندان بزرگنمایی معرفی کرد
» هوآوی جایگاه سوم فروش گوشی‌های هوشمند دنیا را در اختیار دارد
» حافظه های ترابایتی برای تلفن های هوشمند در راهند
» سازه‌ای به شکل گل نیلوفر که از میان دریاچه‌ای در شهر ووجین سر برآورده است
» موتو ۳۶۰ دارای حسگر نور محیط برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش است
» نوکیا لومیا ۵۳۰ معرفی شد
مشاهده لیست کامل اخبار





مشخصات، آدرس و تلفن تماس با گارانتی شرکت/فروشگاه الماس هپتاز

مسیر جاری:گارانتی‌ها » الماس هپتاز
الماس هپتاز

تلفن: 88317580
سایت: www.hptaz.com
ایمیل: co.hptaz@gmail.com
آدرس: تهران، میدان هفت تیـر، نرسیده به پل کریم خان ، پلاک 43 ، طبقه سوم شرقی

دفتر مرکـزی خدمات پس از فـروش الماس هپتـاز

ضمن تشکر و قـدردانی از خرید شما افتخار دارد بهتـرین سرویس و خدمات پس از فروش محصولات hp را به شما ارائه دهد و متعهد است در مدت گارانتی یک ساله از قطعات اصلی استفاده نماید، جهت نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه با سازمان خدمات (02188317580) تماس حاصل فرمائید.

شرایط ضمـانت شرکت الماس هپتاز

-1 این ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده می باشد و شامل سایر وسایل ( قطعات جانبی ، مواد مصرفی ، قطعات مصرفی و کابلها) نمی گردد.

-2 نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه چنانچه توسط کارشناسان الماس هپتاز صورت نگیرد ، ضمانت نامه فاقد اعتبار می باشد.

-3 عیب یابی ، تعمیر و سرویس دستگاه فقط در بخش فنی الماس هپتاز صورت می گیرد.

-4 هزینه انجام تعمیراتی که به تشخیص شرکت سازنده، خارج از پوشش ضمانت نامه باشد، از خریدار دریافت خواهد شد.

-5 حمل دستگاه معیوب به الماس هپتاز و بالعکس به عهده خریدار است.

-6 در صورتی که شماره سریال قید شده در کارت مخدوش شود و یا هر یک از قطعات دستگاه توسط افراد فاقد صلاحیت دستکاری گردد، این ضمانت نامه از اعتبار ساقط خواهد شد.

-7 این ضمانت نامه مشکلات نرم افزاری ، هرگونه خرابی اطلاعات در اثر نفوذ ویروس به دستگاه ، از بین رفتن سیستم عامل و استفاده از برنامه های کاربردی را پوشش نمی دهد.

-8این ضمانت نامه به موارد خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی، اتصال Modem به برق ، آب ریختگی ، نفوذ مواد شیمیایی، ورود اشیاء خارجی، استفاده از ولتاژ نامناسب و نوسانات برق شهری، بوجود آمدن خطوط عمودی و افقی روی LCD ، نفوذ گرد و خاک به دستگاه ، حوادث طبیعی و دستکاری تعلق نمی گیرد.

-9 تمام شرایط ضمانت نامه الماس هپتاز به رویت خریدار رسیده و مورد توافق وی می باشد.

-10 به دلیل عدم صدور ضمانت نامه المثنی در حفظ و نگهداری کارت ضمانت الماس هپتاز دقت فرمایید.



لطفاً در صورت تمایل به درج یا تغییر مشخصات شرکت خود، با مسئولین سایت تماس حاصل فرمایید.


ورود به سیستم