آخرین اخبار
» تصاویر جعبه اولین تلفن هوشمند با برند VAIO منتشر شد
» بررسی تخصصی نوکیا لومیا Nokia Lumia 1520
» مدیاتک چیپ 8 هسته‌ای 64 بیتی جدید خود را با مودم LTE داخلی معرفی کرد
» گزارش مالی نوکیا در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۴: رشد ۶۶ درصدی در سود عملیاتی
» اندروید 5 برای اچ‌تی‌سی وان M8 در ایران منتشر شد
» اندروید 5 برای گلکسی نوت ۴ به زودی منتشر می‌شود
» سامسونگ اولین عضو سری J را معرفی کرد؛ گوشی هوشمند گلکسی J1
» لپ‌تاپ Precision M3800 دل برای صاحبان مشاغل معرفی شد
» اپل iOS 8.1.3 را ارائه کرد؛ مشکل کمبود فضای خالی برای دریافت آپدیت ها رفع شد
» بررسی تخصصی گوشی دو سیم‌کارت ال‌جی ال بِلو -LG L Bello Dual Sim
» بررسی تخصصی Huawei Honor 3C
» سونی از ساخت کوچک ترین ماژول تیونر تلویزیون در دنیا خبر داد
» تقویم هجری شمسی به ویندوز ۱۰ آمد
» توشیبا تبلت Encore 2 Write را با قلم استایلوس معرفی کرد
» مایکروسافت پروژه‌ی اسپارتان، مرورگر جدید خود را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد
» رویای مایکروسافت در یکپارچه سازی نرم افزارها در ویندوز ۱۰ به حقیقت پیوست
» تلفن هوشمند Oppo U3 معرفی شد
» ایسر دو کروم بوک جدید و مناسب برای مصارف آموزشی معرفی کرد
» ژاپنی ها و معرفی موبایلی دیگر با ظاهری عجیب شبیه قلب
» کمپانی HP تبلت هایی متنوع را برای اقشار مختلف کاربران معرفی کرد
مشاهده لیست کامل اخبار





مشخصات، آدرس و تلفن تماس با گارانتی شرکت/فروشگاه الماس هپتاز

مسیر جاری:گارانتی‌ها » الماس هپتاز
الماس هپتاز

تلفن: 88317580
سایت: www.hptaz.com
ایمیل: co.hptaz@gmail.com
آدرس: تهران، میدان هفت تیـر، نرسیده به پل کریم خان ، پلاک 43 ، طبقه سوم شرقی

دفتر مرکـزی خدمات پس از فـروش الماس هپتـاز

ضمن تشکر و قـدردانی از خرید شما افتخار دارد بهتـرین سرویس و خدمات پس از فروش محصولات hp را به شما ارائه دهد و متعهد است در مدت گارانتی یک ساله از قطعات اصلی استفاده نماید، جهت نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه با سازمان خدمات (02188317580) تماس حاصل فرمائید.

شرایط ضمـانت شرکت الماس هپتاز

-1 این ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده می باشد و شامل سایر وسایل ( قطعات جانبی ، مواد مصرفی ، قطعات مصرفی و کابلها) نمی گردد.

-2 نصب و راه اندازی و آموزش اولیه دستگاه چنانچه توسط کارشناسان الماس هپتاز صورت نگیرد ، ضمانت نامه فاقد اعتبار می باشد.

-3 عیب یابی ، تعمیر و سرویس دستگاه فقط در بخش فنی الماس هپتاز صورت می گیرد.

-4 هزینه انجام تعمیراتی که به تشخیص شرکت سازنده، خارج از پوشش ضمانت نامه باشد، از خریدار دریافت خواهد شد.

-5 حمل دستگاه معیوب به الماس هپتاز و بالعکس به عهده خریدار است.

-6 در صورتی که شماره سریال قید شده در کارت مخدوش شود و یا هر یک از قطعات دستگاه توسط افراد فاقد صلاحیت دستکاری گردد، این ضمانت نامه از اعتبار ساقط خواهد شد.

-7 این ضمانت نامه مشکلات نرم افزاری ، هرگونه خرابی اطلاعات در اثر نفوذ ویروس به دستگاه ، از بین رفتن سیستم عامل و استفاده از برنامه های کاربردی را پوشش نمی دهد.

-8این ضمانت نامه به موارد خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی، اتصال Modem به برق ، آب ریختگی ، نفوذ مواد شیمیایی، ورود اشیاء خارجی، استفاده از ولتاژ نامناسب و نوسانات برق شهری، بوجود آمدن خطوط عمودی و افقی روی LCD ، نفوذ گرد و خاک به دستگاه ، حوادث طبیعی و دستکاری تعلق نمی گیرد.

-9 تمام شرایط ضمانت نامه الماس هپتاز به رویت خریدار رسیده و مورد توافق وی می باشد.

-10 به دلیل عدم صدور ضمانت نامه المثنی در حفظ و نگهداری کارت ضمانت الماس هپتاز دقت فرمایید.



لطفاً در صورت تمایل به درج یا تغییر مشخصات شرکت خود، با مسئولین سایت تماس حاصل فرمایید.


ورود به سیستم