1618
آگهی ویژه

آموزشگاه تعمیرات مانیتور کامپیوتر

آموزشگاه تعمیرات مانیتور کامپیوتر

بروزترین مرکز آموزش تعمیرات مانیتور LCD ،LED ،3D با بهترین کارشناس فنی و باتجربه این امکان را میدهد تا در بازه زمانی کوتاه و فشرده در آموزش به بهترین مرحله در تعمیرات برسید. آموزش تعمیرات این دوره به این صورت میباشد که ابتدا آموزش الکترونیک و سپس آموزش تعمیرات مانیتور و در آخر در صورت درخواست آموزش تعمیرات تلویزیون آموزش داده میشود. برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه درنظر گرفته شده است. جهت آموزش تعمیرات مانیتور و تعمیرات تلویزیون میتوانید تا ۵ روز قبل از شروع دوره ثبت نام کنید. زمان آموزش تعمیرات مانیتور و تلویزیون یک ماه هر روز می باشد. در صورتیکه میخواهید زمان کوتاه تر شود از قبل با مسئول آموزش کامتک هماهنگ باشید.

بطور معمول سرفصلهای آموزش تعمیر مانیتور در آموزشگاه تعمیرات مانیتور یکسان است و نحوه تدریس و امکانات تفاوت بیشتری دارد. سعی کرده ایم در آموزش تعمیرات مانیتور کامپیوتر بیشترین امکانات را قرار دهیم و شما را در محلی آموزش دهیم که در حال حاضر تعمیر تلویزیون انجام میشود. همچنین مسئله بسیار مهمتر اینکه شخص آموزش دهنده از تعمیرکاران بسیار خبره و متخصص برگزیده شده است و آموزش میدهد.

غیر از این دو نکته مهم در آموزشگاه تعمیرات مانیتور در طول دوره کارآموزان مانیتور معیوب را زیر نظر استاد عیب یابی و تعمیر میکنند که این کارورزی باعث یادگیری ۱۰۰ درصد تضمینی میشود.

مهمترین سرفصلها در آموزشگاه تعمیرات مانیتور میتوان باز و بسته کردن صحیح دستگاه طوریکه لبه های قاب مانیتور آسیب نبیند میتوان نام برد. روش تعویض برد اصلی، روش تویض پنل که بسیار آسیب پذیر است نیز در کلاس تمرین میشود. سپس سراغ مهمترین بخش کار یعنی عیب یابی برد مانیتور میپردازیم که حدود دو هفته آنالیز و بررسی میشود.

آموزشگاه تعمیرات مانیتور در مشهد، آموزشگاه تعمیرات مانیتور در شیراز، آموزشگاه تعمیر مانیتور اصفهان، آموزش تعمیرات مانیتور کرج، آموزش تعمیرات مانیتور گیلان، آموزش تعمیرات مانیتور اهواز، آموزش تعمیرات مانیتور بندرعباس، آموزشگاه تعمیرات مانیتور ارومیه و آموزشگاه تعمیرات مانیتور رشت از زیر مجموعه های کامتک میباشد که جهت بدست آوردن آدرس هر یک به سایت ما مراجعه کنید.

کاربر گرامی؛ اعتبار آگهی با عنوان ((آموزشگاه تعمیرات مانیتور کامپیوتر)) به اتمام رسیده است. در صورت تمایل می توانید از آگهی های مرتبط و کالاهای مرتبط با موضوع این آگهی دیدن فرمایید.

آموزشگاه تعمیرات مانیتور کامپیوتر

Asus VZ279HE
BenQ مانیتور مدل EW2780 NEW
Samsung مانیتور 27T350F
Asus مانیتور مدل VZ24EHE سایز 23.8 اینچ
Asus مانیتور مدل VA249HE سایز 23.8 اینچ
MSI مانیتور مدل PRO MP221 سایز 22 اینچ
Asus مانیتور  مدل VA24EHE سایز 23.8 اینچ
LG مانیتور مدل 24MK600M سایز 23.8 اینچ
LG 24MK430H-B - 24Inch
Gplus مانیتور مدل GDM-245LN سایز 24 اینچ
LG مانیتور مدل 24MP400-B سایز 24 اینچ
Samsung مانیتور مدل S22F350FH سایز22 اینچ