2539
آگهی ویژه

کاهش هزینه های تلفن بین شهری و مدیریت تماس دفاتر اداری با مجازی سازی

کاهش هزینه های تلفن بین شهری و    مدیریت تماس دفاتر اداری با مجازی سازی

جلسات مجازی

د.

در تشكیل نشست‌ها همواره موانع متفاوتی بر سر راه می‌باشند همچون:

هماهنگی بین تمامی شركت كنندگان

زمانبندی مناسب جهت حضور بموقع افراد

آماده سازی ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری مناسب برای ارائه كنندگان در نشست‌ها

مدیریت كارآمد جلسات

انتخاب و آماده سازی بهترین مكان و زمان برای برگزاری

چرا جلسات مجازی؟

در جلسات مجازی بسیاری از موانعی كه در جلسات حضوری برای جمع كردن افراد در زمان و مكان مشخص ممكن بوجود آیند، از میان برداشته می شوند . از مزایای مهم این راهكار می توان به موارد زیر اشاره كرد:

هزینه و زمان رفت و آمد به صفر می رسد.

دردسرهای مربوط به ایمیل كردن فایلها و پیگیری تلفنی آنها به كلی فراموش می شود.

به سادگی می توانید با همكاران، شركا و مشتریان همفكری كنید.

جلسه خود را پربارتر و موفقیت آمیز تر برگزار كنید. فرای برگزاری جلسات :

آموزش آنلاین

بهره بردن از همكاری به صورت بلادرنگ و توانایی در سنجش و پایش اثر بخشی كلاس

آموزش با اعتماد خاطر با وجود بستری مطمئن جهت ارتباط (صدا و تصویر)

پشتیبانی از راه دور

بدست آوردن یك مزیت رقابتی از طریق پشتیبانی با كیفیت و حل كردن مشكلات بعد از اولین تماس مشتریان

افزایش چابكی و عكس العمل بموقع تیم پشتیبانی (نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نمی باشد)

ارائه یك پشتیبانی سفارشی و تسهیل ارتباط بین مشتریان و نمایندگان با امكانات صوتی و تصویری

نمایش محصول به مشتریان

نمایش محصولات ، رویكردهای فروش و روال های كاری به صورت ارسال تصاویر با كیفیت ویدئویی

بروز رسانی بموقع قیمتها ، معرفی محصولات جدید

پیشنهادات فروش خود به مشتریان را در یک ارائه online و با کیفیت بالا اراده دهید.

ارائه در جلسات راهبردی فروش

بدست آوردن فرصتهای فروش بیشتر با رویكردهای مشخص شده و بستن سریعتر قراردادها

كوتاهتر كردن سیكل فروش برای شما و شركای دیگر

برگزاری جلسات بیشتر برای ساختن ارتباطی مستحكم تر

ورود به بستری مناسب برای همكاری جهت ساختن فرصتهای بیشتر و كاهش هزینه های فروش

برگزاری كنفرانس تحت وب (وبینار)

كنار هم قرار دادن كارمندان، مشتریان، چشم اندازها و ارباب رسانه در یك رویداد كاملاً تعاملی از پشت میزهای كاری

نمایش تصویر زنده و با كیفیت شخص ارائه دهنده

به اشتراك گذاری اسلایدها، صفحات وب و تصاویر ویدئویی و سایر موارد

ورود به بستری مناسب برای همكاری جهت ساختن فرصتهای بیشتر و كاهش هزینه های فروش

تعامل با شركت كنندگان از طریق پرسش و پاسخ

ضبط كردن جلسه برای مرور موارد مطرح شده و استفاده برای افراد كه قادر به شركت در وبینار نبوده اند

کاربر گرامی؛ اعتبار آگهی با عنوان ((کاهش هزینه های تلفن بین شهری و مدیریت تماس دفاتر اداری با مجازی سازی )) به اتمام رسیده است. در صورت تمایل می توانید از آگهی های مرتبط و کالاهای مرتبط با موضوع این آگهی دیدن فرمایید.

کاهش هزینه های تلفن بین شهری و    مدیریت تماس دفاتر اداری با مجازی سازی

بروزترین کالاهای مرتبط: کالاهای بیشتر

لیست قیمت IP-Pbx
Newrock OM12-4FXO
Newrock OM12-4S/4
Newrock OM12-8FXO
Newrock OM200-24FXO
Newrock OM200-24S/24
Newrock OM200-28S/20
Newrock OM200-32S/12
Newrock OM200-32S/16
Newrock OM200-36S/12
Newrock OM200-36S/36
Newrock OM200-40S/32
Newrock OM200-40S/8